معرفی بسکویت بدون قند لوتوس

بیسکویت بدون قند لوتوس

اگر در گذشته بخاطر رعایت رژیم غذایی خود مجبور می شدید از کیک های جو دو سر خشک و بدون طعم استفاده کنید، اکنون می توانید از یک میان وعده شیرین لذت ببرید. بسکویت بدون قند لوتوس بهترین میان وعده ای است که سلامت شما را حفظ می کند. و به لحظه های تان طعم شیرینی می بخشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیسکویت محبوب لوتوس بپردازیم. با ما همراه باشید.

برای خرید تنقلات خارجی در ایران حتما از سایت کاستیا دیدن کنید.

بسکویت بدون قند لوتوس چیست؟

بیسکویت بدون قند لوتوس بیسکویتی است که به طرز شگفت آوری ترد بوده و دارای طعم بسیار متمایزی است. طعم کارامل شده منحصر به فرد آن در سراسر جهان محبوب است. می توانید در طول روز از آن به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه استفاده کنید و همراه چای نوش جان نمایید. این محصول ساخت کشور بلژیک است. شکلات صبحانه لوتوس محصول با کیفیت دیگری است که توسط این برند ارائه شده و شهرت جهانی یافته است. بیسکویت و شکلات لوتوس امروزه به طور اختصاصی در همین کشور( بلژیک) تولید می شود و به اقصی نقاط جهان از جمله ایران صادر می گردد.

بیسکویت بدون قند لوتوس دارای چه ترکیباتی می باشد؟

آرد سویا، دارچین، نمک، شیره آبنبات، شکر و آرد گندم مهمترین موادی هستند که در ترکیب اولیه بیسکویت بدون قند لوتوس قرار می گیرند.  کرم بیسکویت لوتوس  مانند کرزه بادام زمینی می باشد. تنها تفاوت اصلی این دو محصول مقوی در میزان حساسیت به آنهاست. در واقع این محصول حساسیت کمی در مصرف کننده ایجاد می کند.

محبوبیت بیسکویت بدون قند لوتوس

لوتوس از جمله برند های معروف دنیاست که در صنعت تولید مواد غذایی بدون قند حرف اول را میزند. بسته بندی این بیسکویت عموما به رنگ قرمز بوده و موجب جلب توجه مشتری می گردد. به همین دلیل کودکان علاقه وافری به خرید و مصرف این محصول نشان می دهند. طرفداران این محصول بسیار خوشمزه فقط به اروپا محدود نمی شوند، بلکه مورد استقبال تمامی کشور های جهان قرار گرفته و روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود.

دقیقاً چه چیزی باعث می شود فنجان قهوه و بسکویت لوتوس عطر فوق العاده ای داشته باشند؟

خوب ، آنها مکمل یکدیگر هستند. گویی طعم عمیق یک قهوه راضی کننده و طعم و تردی بی نظیر بسکویت  Lotusبرای یکدیگر ساخته شده است. اگر به دنبال گذراندن اوقات لذت بخش با عزیزانتان هستید، کافی است چای یا قهوه دم کنید و طعم یک عصر رویایی را تجربه نمایید.

میکس خوشمزه کرم بیسکویت لوتوس

برای اینکه طعم لذیذ تری به بسکویت بدون قند لوتوس بدهید، می توانید آن را به صورت میکس آماده کنید. برای این کار کافی است تا کرم بیسکویت لوتوس را بر روی ورقه های بیسکویت بکشید و طعم آن را بی نظیر سازید.

کرم بیسکویت بدون قند لوتوس چیست؟

همانطور که گفته شد کرم بیسکویت لوتوس دارای طعم بسیار خوشمزه ای است. کره بیسکویت لوتوس یا کرانچی لوتوس نام های دیگری است که به این محصول اطلاق می شود. با توجه به اینکه کرم بیسکویت لوتوس از مواد بسیار مغذی تشکیل شده، می تواند در رژیم غذایی شما نقش مهمی ایفا کند.

مواد اولیه استفاده شده در تولید کرم بیسکویت لوتوس

بیسکویت برشته به همراه روغن های گیاهی اصلی ترین موادی هستند که در تولید کرم بیسکویت بدون قند لوتوس مورد استفاده قرار می گیرند. روغن آفتابگردان، آرد سویا شکر قهوه ای و گندم دیگر موادی هستند که به ترکیب اصلی کرم بیسکویت لوتوس اضافه می شوند.

تنوع در تولید بیسکویت های لوتوس

این محصول در ابعاد و طعم های متنوع تولید و روانه بازار می شود. به همین جهت مصرف کننده این فرصت را در اختیار دارد تا مطابق با سلیقه خود از انواع متناوب بیسکویت های لوتوس خریداری نماید. در بین تنوع بی نظیر بیسکویت های لوتوس، نوع کرم دار آن از استقبال زیادی برخوردار شده است. متداول ترین بسته بندی بیسکویت لوتوس، شامل 32 عدد بیسکویت است که وزن 250گرمی دارند.

جایگاه بیسکویت بدون قند لوتوس در رژیم غذایی گیاهی

جالب است بدانید که هیچگونه لبنیاتی در تولید بیسکویت بدون قند لوتوس استفاده نمی گردد. به همین جهت کسانی که از رژیم گیاهی استفاده می کنند، می توانند مصرف این بیسکویت رژیمی را در برنامه غذایی خود بگنجانند. به این ترتیب در عین استفاده از یک محصول شیرین و خوشمزه، مراقب وزن خود نیز خواهند بود. دقت داشته باشید که مصرف بیسکویت لوتوس برای کسانی که به گلوتن حساسیت دارد، به هیچ وجه توصیه نمی شود.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. سیاوش گفت:

    این کرم بیسکوییت و البته خود بیسکویت اصلی که در دنیا به “اسپکولوس” معروفه و در ایران به نام شرکت سازنده یعنی لوتوس، فوق العاده خوشمزه است ولی به هیچ وجه بدون قند یا حتی کم شکر نیست

کاستیا یک فروشگاه اینترنتی با تجربه بیشتر از ده سال فروش فیزیکی در بندرعباس است که از این پس سعی در گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین را دارد و با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. 
«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که کاستیا سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، سعی در تامین گستره متنوعی از کالاهای بهداشتی و خوراکی برای آزاد گذاشتن مشتری در انتخاب را دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به کاستیا میباشد © 1400
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.