آدامس بدون قند اکسترا، سلامت دهان شما را تضمین می کند.

آدامس بدون قند اکسترا

جویدن آدامس های حاوی قند به نوبه خود آسیب های جدی به سلامت دندان شما وارد می سازد. اما نگران نباشید، هنوز هم شرکت هایی هستند که اقدام به تولید آدامس بدون قند می کنند. آدامس بدون قند اکسترا محصولی است که در این مقاله می خواهیم آن را معرفی نماییم. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به جویدن آدامس علاقه زیادی دارند، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه تولید آدامس اکسترا

Extra در سال 1984 به عنوان اولین محصول بدون قند کمپانی Wrigley راه اندازی شد. به مرور زمان این آدامس از محبوبیت زیادی در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های جهان برخوردار گردید.   این اولین آدامس بدون قند بود که از زاخارین استفاده نکرد. در عوض از مارک آسپارتام و نئوتام استفاده نمود.

فواید جویدن آدامس بدون قند اکسترا

جویدن آدامس بدون قند اکسترا خشکی دهان را برطرف می کند.

آدامس بدون قند اکسترا در ایجاد بزاق دهان تاثیر زیادی دارد. متاسفانه اکثر افراد دچار خشکی دهان هستند. دلایل متعددی از جمله بیماری لو پوس یا پارکینسون در به وجود آمدن خشکی دهان موثر هستند. به بیمارانی که این عارضه می باشند، توصیه میکنیم  از آدامس های بدون قند اکسترا استفاده نمایند. جویدن این آدامس سبب می شود میزان ترشح بزاق در دهان شما افزایش بیابد. در نتیجه مشکل خشکی دهان تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

جویدن آدامس بدون قند اکسترا، بوی بد دهان را از بین می برد.

مزایای استفاده از آدامس اکسترا فقط به سلامت دهان و دندان ختم نمی شود. این محصول در از بین بردن بوی بد دهان نیز تاثیر فوق العاده ای برجای می گذارد. وجود شیرین کننده های طبیعی از جمله زایلیتون در آدامس اکسترا سبب تازه شدن نفس و طراوت آن می گردد.

جویدن آدامس بدون قند اکسترا سبب کاهش حساسیت دندان ها می شود.

بیشتر افرادی که با مراجعه به دندانپزشکی اقدام به سفید کردن دندان های خود نموده اند، عوارض جانبی مانند حساسیت را تجربه می کنند. مطالعات علمی متعددی درباره تاثیر جویدن آدامس اکسترا بر کاهش حساسیت دندان ها پس از انجام عملیات سفید کردن دندان ها انجام گرفته است. نتایج حاکی از این بود که سطح حساسیت در افرادی که از آدامس بدون قند اکسترا پس از سفید کردن دندان های خود استفاده می کردند به طور چشمگیری کاهش یافته است.

جویدن آدامس بدون قند اکسترا از ایجاد حفره در دهان جلوگیری می کند.

یکی دیگر از خواص بسیار مهم جویدن آدامس Extraجلوگیری از ایجاد حفره در دهان است. جویدن آدامس به ویژه برند اکسترا در تولید بزاق دهان موثر است. به همین جهت ذرات غذا در دهان شما را شسته می شود و تاثیر باکتری های حفره ای خنثی می گردد.

جویدن آدامس بدون قند اکسترا، مینای دندان را تقویت می کند.

از بین رفتن مینای دندان در نتیجه تولید اسیدهای دهان یک امر بسیار شایع و معمول است. جویدن آدامس Extra  سبب کاهش تولید اسید ها و در نتیجه تقویت مینای دندان می شود.

چرا دندانپزشکان جویدن Extra را پس از خوردن و آشامیدن توصیه می کنند؟

پلاک یک ماده نرم و چسبناک است که از باکتری ها تشکیل شده است و روی دندان های همه شکل می گیرد و در نزدیک لثه و بین دندان ها ایجاد می شود. وقتی چیزی برای خوردن یا نوشیدن حاوی قند یا نشاسته دارید ، باکتری های موجود در پلاک اسیدهای پلاک تولید می کنند. این اسید ، همراه با اسیدهای غذا و نوشیدنی شما ، باعث می شود سطح pH در دهان شما به مقدار زیادی کاهش پیدا کند. خوشبختانه بدن شما پاسخ می دهد: بزاق!

بزاق محافظ طبیعی بدن است و به 3 روش کار می کند:

تعادل pH را در دهان شما بازیابی می کند و اسید ها را خنثی می کند.

کمک می کند تا تکه های کوچکی از مواد غذایی که ممکن است در دندان ها و لثه ها جمع شده باشد را بشویید.

مواد معدنی موجود در بزاق همان مواد معدنی موجود در دندان ها هستند و بنابراین می تواند به تجمع مجدد هر گونه لکه روی دندان که توسط اسید مورد حمله قرار گرفته است ، کمک کند. جویدن آدامس های بدون قند Extra ده برابر باعث تحریک بزاق می شود! به همین دلیل است که دندانپزشکان توصیه می کنند پس از خوردن و آشامیدن، آدامس Extraبدون قند بجوید.

کاستیا یک فروشگاه اینترنتی با تجربه بیشتر از ده سال فروش فیزیکی در بندرعباس است که از این پس سعی در گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین را دارد و با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. 
«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که کاستیا سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، سعی در تامین گستره متنوعی از کالاهای بهداشتی و خوراکی برای آزاد گذاشتن مشتری در انتخاب را دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به کاستیا میباشد © 1400
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.